Nog maar 16 dagen te gaan - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Karin Middelkamp - WaarBenJij.nu Nog maar 16 dagen te gaan - Reisverslag uit Wijster, Nederland van Karin Middelkamp - WaarBenJij.nu

Nog maar 16 dagen te gaan

Blijf op de hoogte en volg Karin

25 Juli 2013 | Nederland, Wijster

Vanaf de bank op camping "De Otterberg" toch nog maar weer even een blogje. Op het moment dus recreatiewerk aan het doen wat erg goed voor mijn gemoedstoestand is, ik heb het hier meestal te druk om veel na te denken over de reis die gaat komen.

Ik kan in ieder geval goed nieuws mededelen: Ik heb een huis gevonden :-) Het is nog niet officieel rond, de borg moet nog even betaald worden maar het is zo goed als done :-). Dat is toch wel een hele zorg minder. In het huis woont ook een echtpaar en nog 2 of 3 andere studenten naast Marlies en mij, als ik het goed heb begrepen. Wat ik tot nu toe heb meegekregen van het echtpaar is dat ze heel aardig zijn. Ze zijn erg bereid dingen voor ons te regelen e.d. De kamers van mij en Marlies zullen zich bevinden in de kelder, wat in Canada e.d. vaak gewoon een grote verdieping is en dat is hier dus ook zo. Er bevinden zich 3 slaapkamers, een keuken, een woonkamer en een badkamer op deze verdieping die we dus met 3 mensen (Marlies, ik en iemand anders) moeten delen.

Verder moet ik me soms even naar de realiteit slepen en me beseffen dat over 16 dagen mijn reis al ingepland staat.Voordat ik naar de camping vertrok heb ik van veel mensen al afscheid (moeten) nemen. Het afscheidsfeestje was erg gezellig maar toch heel raar om wanneer mensen weg gingen doei te moeten zeggen voor het komende jaar...

Maargoed op het moment geniet ik nog even van 9 dagen lol hier op de camping en besef ik me gewoon eens in de zoveel tijd weer even dat mijn grote avontuur steeds dichterbij komt..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Op deze site hoop ik bij te houden wat er allemaal gebeurd in Canada en Engeland waar ik beide heen ga voor mijn studie. In Canada zal ik 5 maanden gaan studeren en in Engeland 5 maanden stage lopen.

Actief sinds 12 Juni 2013
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 10541

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 01 Juli 2014

Stage in Engeland

12 Augustus 2013 - 31 December 2013

Studeren in Canada

27 December 2013 - 30 December 2013

New York

Landen bezocht: