53 days to go - Reisverslag uit Kitchener, Canada van Karin Middelkamp - WaarBenJij.nu 53 days to go - Reisverslag uit Kitchener, Canada van Karin Middelkamp - WaarBenJij.nu

53 days to go

Blijf op de hoogte en volg Karin

21 Oktober 2013 | Canada, Kitchener

Laat op de avond en vreselijk studie ontwijkend gedrag maar toch maar weer een blogje aan het typen. Zoals de titel al zegt; nog 53 dagen te gaan tot 13 december wanneer mijn school hier eindigt. Aan de ene kant om naar uit te kijken, aan de andere kant erg jammer. Een dubbele aftel. Naar Nederland ga ik dan nog niet gelijk, er staan dan nog een aantal bezoekjes op het programma + een trip naar New York! :D Maargoed dat komt allemaal nog.

In de afgelopen weken een hele gezellige tijd gehad met mijn ouders die op bezoek waren van 3 tot 14 oktober :-) Het eerste weekend samen in Toronto rondgekeken en gezellig samen geweest natuurlijk. Veel van Toronto kunnen zien d.m.v. stadstourbus en tourboot. Helaas werkte het weer niet helemaal mee. Verder rondgereden in de buurt van Kitchener en de boel wat verkent. Doordeweeks zijn mijn ouders bij de familie hier in Canada op bezoek geweest terwijl ik op school zat.

Het 2e weekend zijn we gezellig naar Niagara Falls geweest en hebben we wat meer van de omgeving van Niagara Falls gezien. (zie foto's op Facebook) Ook zijn we "behind the falls" geweest wat erg leuk was om zo dicht bij de falls te zijn en ook van achter te kunnen bekijken :-) Op de terugweg de zuidroute genomen en weer heel wat mooie omgeving kunnen zien. Verder nog gezellig wat rondgehangen hier in de buurt. Het was erg gezellig ze hier even te hebben en gezellig met mam te puzzelen en met pap te kletsen enz. Het was dan ook erg jammer om op 14 oktober weer tot ziens te moeten zeggen. Onderhand zijn ze helaas alweer bijna een week terug in Nederland.

14 Oktober was Thanksgiving hier in Canada wat ik gevierd heb bij vriendinnen van Marlies die bij een dutch shop FRIKANDELLEN gekocht hadden! :D Dat was zeker erg lekker en lang geleden dat ik dat gehad had ;-) Verder een hele voedselvoorraad van mijn ouders gekregen (op verzoek :P) dus kan weer eventjes vooruit met Nederlands voedsel. Al zijn de dropjes al op en de stroopwafels ook al bijna... ;-)

Afgelopen donderdag naar Oktoberfest geweest hier in Canada :-) dat is een grappige uitzondering ;-) vooral de vogeltjesdans viel erg in de smaak :P Verder afgelopen week weer erg druk geweest met verschillende deadlines en de komende 2 weken een aantal midterms en opnieuw deadlines.

Wel weer een aantal leuke dingen gepland, onder andere 2 weekenden weg, 1 naar mijn familie en 1 naar de familie van mijn Canadese huisgenootje om de mooie omgeving waar zij woont ook eens te zien. Verder is het binnenkort ook Halloween dus ben erg benieuwd wat er dan gaat gebeuren hierzo ;-) We zullen het zien. Ik ga zo eerst maar eens naar bed en dan de komende week druk zijn met midterms.

Tabee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Op deze site hoop ik bij te houden wat er allemaal gebeurd in Canada en Engeland waar ik beide heen ga voor mijn studie. In Canada zal ik 5 maanden gaan studeren en in Engeland 5 maanden stage lopen.

Actief sinds 12 Juni 2013
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 10550

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 01 Juli 2014

Stage in Engeland

12 Augustus 2013 - 31 December 2013

Studeren in Canada

27 December 2013 - 30 December 2013

New York

Landen bezocht: