Nederland / Engeland - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Karin Middelkamp - WaarBenJij.nu Nederland / Engeland - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Karin Middelkamp - WaarBenJij.nu

Nederland / Engeland

Blijf op de hoogte en volg Karin

04 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Een maand weer in Nederland, dat was heerlijk. Weer even lekker thuis. Lekker met de familie kletsen en knuffelen en lekker afspreken met vrienden. Het was alsof ik nooit was weggeweest. Ook was het wel even heerlijk om een maandje vrij te zijn na alle drukte van Canada. De maand is voorbij gevlogen en op een gegeven moment bedacht ik me ook maar eens dingen te gaan regelen voor mijn volgende avontuur; Bath, United Kingdom. Na 30 januari mijn broer Alfred en zijn vriendin Flavia opgehaald te hebben van schiphol stond ik er de volgende dag zelf alweer en was het alweer tijd om gedag te zeggen. 1 1/2 uur later stond ik in Bristol om te beginnen aan mijn volgende avontuur.

En daar zit ik dan, Bath United Kingdom, op mijn kamer na mijn 2e stagedag. Ik ben verliefd op Engeland en Bath, een prachtig stadje. Het weer is wat wisselvallig maar vrij warm voor wat ik gewend ben van Canada ;-) Na vrijdag gearriveerd te zijn op mijn kamer heb ik de Spar hier in de buurt al verkend, toch grappig zo’n Nederlandse winkel te kunnen bezoeken ;-) Zaterdag naar het centrum geweest voor wat boodschappen en om het stadje te bekijken. Prachtig! Leuke muziekanten, mooie architectuur en een heerlijk sfeertje. Ook nog een sim kaart kunnen regelen van, je raad het nooit, Vodafone ;-) toch leuk dat die provider hier ook zit. Zaterdag was ook Sietse aangekomen, mijn partner in crime ;-) Hij is (net zoals Marlies) van de Nederlandse Facility Management van de Hanze en zal ook de komende 5 maanden hier stage lopen. Toch leuk om nog met iemand Nederlands te kunnen kletsen en de boel hier wat uit te vinden.

De afgelopen 2 dagen dus naar “het werk” geweest waar we voornamelijk wat verslagen hebben gelezen en mensen hebben ontmoet. Voor de komende dagen staan er nog wat interviews gepland om mensen beter te leren kennen en er achter te komen wat mensen nou precies doen hier en dingen zoals pasjes en inloggegevens regelen. Hopelijk dan binnenkort lekker beginnen aan mijn project/opdracht, ben erg benieuwd wat het gaat worden maar heb er wel zin in!

Zo, nu is iedereen ook weer een beetje bijgepraat ;-) We zullen zien wat de komende tijd me brengt hier. Ik zal proberen jullie weer wat meer op de hoogte te houden :-) Mijn telefoonnummer voor whatsapp etc. blijft hetzelfde. Mocht je nou nog ernstig benieuwd zijn naar mijn Engelse nummer of naar mijn adres stuur me dan even een emailtje o.i.d.

Cheers!
Karin

  • 05 Februari 2014 - 13:34

    Matthea :

    Enjoy your stay and God bless u!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Op deze site hoop ik bij te houden wat er allemaal gebeurd in Canada en Engeland waar ik beide heen ga voor mijn studie. In Canada zal ik 5 maanden gaan studeren en in Engeland 5 maanden stage lopen.

Actief sinds 12 Juni 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 10551

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 01 Juli 2014

Stage in Engeland

12 Augustus 2013 - 31 December 2013

Studeren in Canada

27 December 2013 - 30 December 2013

New York

Landen bezocht: