2 maand in een blog, heb je even? :P - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Karin Middelkamp - WaarBenJij.nu 2 maand in een blog, heb je even? :P - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Karin Middelkamp - WaarBenJij.nu

2 maand in een blog, heb je even? :P

Blijf op de hoogte en volg Karin

01 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bath

En toen schoten de weken opeens voorbij en onderhand is het alweer mei. Meerdere keren begonnen aan een blog, zelfs een keer een videoblog :P maar het mocht niet baten. Nu dus maar weer eens wat aan het typen en 2 maand terugkijken.

Ik moest eerst eens even terug kijken op Facebook en in mijn logboek wat ik eigenlijk in Maart allemaal gedaan heb, want het is voorbij gevlogen! We zijn in die maand naar een ander kantoor verhuisd zodat ook Nellie erbij in paste, ons oude kantoor pasten we net met z’n 2en in. Dat was wel erg leuk omdat je je daardoor toch iets belangrijker voelt ;-) al helemaal aangezien het kantoor groter is dan dat van onze baas, al is dat ook niet zo gek met 3 mensen ;-)

Verder in Maart natuurlijk gewoon veel met projecten bezig geweest. Wat afgemaakt en ingeleverd en natuurlijk ook gelijk weer nieuwe projecten voor teruggekregen ;-) Ook 1 project voor het nieuwe kantoor waar we heen gaan verhuizen. Dit wordt een open office en hiervoor moest ik een aantal workshops/informatiemeetingen voorbereiden e.d. Binnenkort mogen we dus weer van kantoor verhuizen maar dan ook echt naar een ander gebouw. Volgende week de laatste meeting en dan de week erna ongeveer gaan we verhuizen. Ik ben erg benieuwd aangezien we het op de opleiding vaak gehad hebben over open offices maar ik er nooit echt in gewerkt heb ofzo. We zullen het binnenkort gaan zien :-)

Ook was in maart Wendy (Stam) (ik ken meerdere Wendy’s :P) nog langsgeweest in Bath samen met een vriendin van haar. Heel leuk maar ook wel gek om dan opeens een bekende hier te zien. ;-) Het was erg gezellig om met hen wat rond te struinen in Bath en ook naar de Roman Baths te gaan. Prachtig om te zien hoeveel ze hebben kunnen bewaren, naast het “bad” ook vele standbeelden en gebruiksvoorwerpen. Indrukwekkend om te zien!

Verder in April natuurlijk de heerlijke trip naar huis! :-) toch wel een hoogtepuntje aangezien ik toen mijn prachtige nichtje Anne-Sophie eindelijk in de armen mocht sluiten en ook mijn broer Erik weer eens kon ontmoeten. De trip was gepland van 3 tot 9 april en begon die 3 april al vroeg. Ik moest om 6 uur de bus hebben naar het vliegveld dus om 5 uur ’s ochtends was ik mijn bed al uit. Dit kon me natuurlijk helemaal niks schelen met het vooruitzicht dat ik had ;-) Uiteindelijk verliep de reis allemaal prima en na in Assen te zijn aangekomen kon ik ’s avonds Anne-Sophie al in de armen sluiten. Die 7 dagen waren natuurlijk uiteindelijk eigenlijk niet genoeg om Anne-Sophie genoeg te knuffelen maar het was wel erg leuk weer even in Nederland te zijn. Verder nog vele dingen gedaan en veel mensen weer gezien. Ook was het erg leuk om weer even met de hele familie bijelkaar te kunnen zijn, dat gebeurt ook niet vaak. Er is meerdere keren samen gegeten, wat natuurlijk heerlijk hectisch kan zijn met zo’n grote familie en 2 van die kleintjes erbij, maar wel leuk ;-) Ook fijn om Flavia nog te kunnen zien, die had ik maar eventjes kunnen zien in januari dus wat dat betreft allemaal helemaal mooi ;-)

Na weer terug gekomen te zijn in Bath ben ik natuurlijk gewoon weer aan het werk gegaan. We op een gegeven moment nog met ons 3en een pub ingedoken (na het werk natuurlijk), erg gezellig! (Nog weer even naar de foto’s, mijn logboek en facebook aan het kijken, is mijn geheugen nou zo slecht?) Verder hebben Sietse en ik op een dag nog 2 uurtjes op de administration office gewerkt. (“Goodafternoon Facilities, how can I help you?”). Ook mochten we hier op een gegeven moment genieten van heerlijk weer, waarbij het eerste echte ijsje van het jaar ook weer een feit was ;-) Ook hebben we vlak achter het ziekenhuis een heuvel ontdekt waarvan je een geweldig uitzicht hebt over Bath. Hier zijn ik/we dus ook alweer meerdere keren geweest.

Met Pasen hadden we natuurlijk een lang weekend vrij. Hier hebben ik/we dan ook lekker gebruik van gemaakt. (voor de duidelijkheid we betekend over het algemeen Nellie, Sietse en ik :P) Op vrijdag zijn we naar Bristol geweest om daar onder andere naar de Primark te gaan. Erg grappig om dit af te spreken met Nellie die van shoppen houdt, Sietse die daar absoluut niks mee heeft, en mijzelf die het op zich wel grappig vind maar vooral om dan naar andere mensen te kijken en goedkope (nuttige!) kleding te kopen. Uiteindelijk heb ik het grootste gedeelte van de tijd op de baby/kinderafdeling rondgehangen aangezien ik dat zo schattig vond en heb ik alleen een paar slippers een paar souvenirs gekocht ;-) (dus geen kleding :P)
Verder hebben we daar Dimitri ook nog ontmoet, een klasgenootje die in Bristol stageloopt. Met hem zijn we, na wat rond gekeken te hebben, ons vol gaan eten bij een al-you-can-eat restaurant. ;-) heerlijk! :P Nadat we gegeten hadden zijn Nellie, Sietse en ik nog op een boottour gestapt om Bristol vanaf het water te bekijken. Uiteindelijk keerden wij moe maar voldaan weer naar Bath. ;-)

(Zijn er nog mensen die nu nog lezen? Het is wel een erg lange blog zo :P) Verder zijn Sietse en ik op de zaterdag erg actief geweest. Wij zijn de skyline walk van Bath gaan lopen wat ongeveer 10 KM (avondvierdaagse :P) op en neer, door bossen en veldjes struinen is. Geweldige uitzichten over de stad en verder gewoon lekker wandelen. (lekker goedkoop ook! :P) Nadien hebben wij nog een lekker drankje gedronken op een terrasje, dat hadden we wel verdiend :P Verder het paasweekend voornamelijk even lekker relaxed en genoten van de vrije tijd.

Afgelopen weekend niet zo bijster veel bijzonders gedaan en dan zijn we ook alweer bij deze week. Op het moment op het werk dus aan het voorbereiden op de verhuizing, naast de andere projecten en de verslagen schrijven voor de Hanze. En verder me aan het verheugen op volgende week vrijdag/zaterdag wanneer ik mijn ouders hier in Bath mag verwelkomen! :D Erg blij dat dat er aan zit te komen, gezellig hier wat rondkijken en een aantal tripjes maken. En natuurlijk om hen weer even te zien!

Wanneer zij weer vertrekken (dikke week later) heb ik ook nog maar ongeveer een maandje te gaan hier in Bath (wat ik me op het moment nog erg lastig vind voor te stellen). De tijd vliegt voorbij als je het naar je zin hebt! Dit betekend wel dat ik waarschijnlijk de TT in Assen wel kan meevieren, iets waar ik toch wel naar uitzie ;-) Na een jaar alle Feestdagen “gemist” te hebben (Lees; op een ander manier gevierd) kan ik dan toch het oerfeest van Assen nog meedoen ;-)

Goed, dit zijn al bijna 2 A4-tjes dus ik zal er zo onderhand ook maar mee ophouden. We zijn nu ook wel weer bijgepraat ;-) We zullen zien wanneer de volgende blog weer komt!

Cheers!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Op deze site hoop ik bij te houden wat er allemaal gebeurd in Canada en Engeland waar ik beide heen ga voor mijn studie. In Canada zal ik 5 maanden gaan studeren en in Engeland 5 maanden stage lopen.

Actief sinds 12 Juni 2013
Verslag gelezen: 1192
Totaal aantal bezoekers 10570

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 01 Juli 2014

Stage in Engeland

12 Augustus 2013 - 31 December 2013

Studeren in Canada

27 December 2013 - 30 December 2013

New York

Landen bezocht: